آکورد تو با منی از رضا صادقی

تعرفه تبلیغات در سایت

میزکار کاربری

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ریتم 4/4

E      F                G                                E               G      Dm              F           Am
تو با منی هر جا برم  مهر تو بنده جونمه عشقت نمیره از سرم  تو پوست و استخونمه
E    F     G                    E                  G          Dm      F            Am
یه دم اگه نبینمت یه دنیا دلتنگت میشم نگاه دریایی تو  آبی روی آتیشم
E                                       G             Dm             F                Am
واست دلم واست تنم واست تمام زندگیم  از تو دوباره من شدم باتو تموم شد خستگیم
E                           F                            G                         Am
نم نم بارون چشام گواه عشق پاكمه همنفس قسمت من دوست دارم یه عالمه
E                      F                           G                            Am
قشنگ ترین خاطره ها با تو و از تو گفتنه آرامش وجود من صدای تو شنفتنه
 


نویسنده : دسته : رضا صادقی , , بازدید : 1264 نظرات() تاریخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 ساعت : 16:37

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات
حمود
حمود درتاریخ 1396/8/21 گفته :
اشتباهه برادر... b و c رو چجوری ربط دادین؟
پیشنهاد میکنم am , dm , e رو امتحان کنید.

نویسندگان

تبادل لینک هوشمند






امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





ܓܓگیتار سراܓܓ